 |
idzikowzjazd zjazd w idzikowie
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Golu
Dołączył: 22 Paź 2016 Posty: 1
|
Wysłany: Sob Paź 22, 2016 14:28 Temat postu: Pasztety motoryzacyjne |
|
|
W 1952 roku w Nysie przyrządzono Zakładanie się Konstrukcje Karoserii Automobilowych. Do tej pory, w latkach 1947-1951 w zakładzie owym, dźwigającym nazwę Wytwórnie Sprzętów Silnych "Zmierzch", pełniono barłogi szpitalne, krzesła, biurka, szafki zaś mamony pancerne. Po decyzji blog Volkswagen o przekształceniu kątowniku prac fabryk dołączono aż do opracowania, natomiast od tego czasu wytwórczości nadwozi dodatkowych dodatkowo specjalizowanych, zaadaptowanych aż do zabudowy na podwoziach lokalnych gablot ciężarowych FSC Lublin-51 również Star 20. Budowano nadwozia furgonowe rozlicznego dole, oraz również nadwozia warsztatowe plus kinematografie objazdowe.
W 1953 roku wykonano zupełnie 382 nadwozia. Nawiązano w podobny sposób rozbudowę warsztatu, powstała śmiała hala montażowa. blog motoryzacyjny Dwa leci po pewnym czasie, w 1955 roku, furtki ZBNS przeoczyły 772 pojazdy ze specjalistycznymi karoseriami. W dawkę urbanizacji państwa, raz za razem w wyższym stopniu egzystował obserwowalny odpad obcisłych czterokołowców dostawczych o ładowności aż do 1000 kg. Bryki owego rodzaju nie były do chwili obecnej wytwarzane ani w Polsce, ani w kantach sąsiednich. Na przełomie latek 1956–1957 zdecydowano się na przyjęcie roboty powyżej takim właśnie wehikułem.
Na początku 1957 roku mianowano egzekucja pomysłów wozu dostawczego Fabryce Automobilów Osobowych (FSO). Bez względu odkąd tego, analogiczną profesję zapoczątkowało w marcu tego roku kancelaria konstrukcyjne w Nysie1. Zimowy płyn do spryskiwaczy Zgodnie z warunkami pył to stanowić pojazd o struktury makietowej, w którym zastosowano tak aby napęd, orkiestry napędowe oraz jezdne pochodzące z gabloty niepersonalnego FSO Stolica polski1. Wąska nośność zawieszenia frontowego ustanawiała konieczność wysunięcia go zanim miejsce kierowcy. Spośród owego zjawiska wynikał plenarny konwencja kapel, natomiast po części w podobny sposób figura wehikułu. Projekt warszawski pozostał wzgardzony z obserwacji na niezbyt skuteczne a technologiczne blachy tudzież bez liku mankamentów podwozia. Gromada kreatorzy ZBNS zaprojektowała polskie karoseria, zaś w sąsiedztwie skorzystaniu ramy wprowadziła krocie przeistoczeń w agregatach podwoziowych, przykrawając spożywa do większych ładunków przebiegających w wozie dostawczym. Zawrzano podobnie kooperację z Warsztatem Drynd Ciężarowych w Lublinie, dokąd więc odwieczny fabrykacje powyżej szkieletem analogicznego czterokołowca owej typy Chrząszcz. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Reklama
|
Wysłany: Sob Paź 22, 2016 14:28 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
adam443
Dołączył: 16 Paź 2018 Posty: 3
|
Wysłany: Wto Paź 16, 2018 13:32 Temat postu: |
|
|
Przeczytałem to wszytko i tak naprawdę nie zrozumiałem nic z tego.Może pan to skrócić. |
|
Powrót do góry |
|
 |
karolek44387878
Dołączył: 11 Maj 2019 Posty: 1
|
Wysłany: Sob Maj 11, 2019 10:39 Temat postu: |
|
|
Trochę szkoda że tak mało wpisów jest w tym wątku.Moim zdaniem tych wpisów powinno być o wiele więcej. _________________ urząd skarbowy poznań grunwald |
|
Powrót do góry |
|
 |
Reklama
Dołączył: 22 Lut 2021 Posty: 1277
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Reklama
|
Wysłany: Pon Lut 22, 2021 12:57 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|