Forum idzikowzjazd Strona Główna idzikowzjazd
zjazd w idzikowie
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Trunki zacne!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum idzikowzjazd Strona Główna -> Za górami za lasami...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bobersun



Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 109
Skąd: z kapusty.

PostWysłany: Wto Cze 16, 2009 21:10    Temat postu: Trunki zacne! Odpowiedz z cytatem

Takie pytanko, Mad pisales ze Twoja ciocia bedzie robic zakupy w bystrzycy ? cos tak kojarze nvm. ,duza to miescina ? jakies supermarkety ? (to swiadczy ze istnieje jakas cywilizacja xD ) a dokladniej jakis monopol zacny?Razz

bo jestem zaciekawiony jak sie ksztaltuja ceny na vermuty, tequile i czy jest jakis sensowny wybor win Razz

tak pytam bo niewiem czy mam cos wiesc z wawy czy nie Razz

i tak wlasciwie to co pijemy ?Very Happy
pozdro.
_________________




Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Wto Cze 16, 2009 21:10    Temat postu:

Powrót do góry
Melchior



Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 34

PostWysłany: Sro Cze 17, 2009 17:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli będzie Żabka, a konkretniej sławetny Żuberek za szatańską sumę pieniędzy, mianowicie 5,55 będzie dobrze ;3.

@Co pijemy?
Najlepiej tanie, ewentualnie do 10 zł winka/wina.

A tak poza tym to wszystko xd.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
bobersun



Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 109
Skąd: z kapusty.

PostWysłany: Sro Cze 17, 2009 18:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sadze ze Idzikowskie wina to ciezki temat xD bo one niosa ze soba mala przezywalnosc xD
_________________




Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Luna



Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 29

PostWysłany: Sro Cze 17, 2009 18:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Melchior, szczerze odradzam eksperymenty z miejscowymi specjałami... x_x
_________________
- Why do you wear that stupid bunny suit?
- Why are you wearing that stupid man suit?


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Melchior



Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 34

PostWysłany: Sro Cze 17, 2009 19:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No ja tam mówiłem konkretnie o Żubrach, które zamieszkują każdą żabkę.

A co do stwierdzenia, że wszystko można, to nie wiem, skoro tak mówicie ;p.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
MadArab



Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 72

PostWysłany: Wto Cze 23, 2009 10:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bystrzyca daje rade, jest i biedronka i sporo innych syfkow.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
bobersun



Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 109
Skąd: z kapusty.

PostWysłany: Czw Cze 25, 2009 12:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

spoko autobusy do bystrzycy jezdza wiec z jedna wycieczke sie pewnie zrobi Very Happy najlepiej by bylo jakby bylo tam cos w stylu makro aby kupic zgrzewke picia albo krate browaru taniej i wygodniej Razz
_________________




Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama



Dołączył: 22 Lut 2021
Posty: 1277

PostWysłany: Pon Lut 22, 2021 09:53    Temat postu: Zarabiaj Online Odpowiedz z cytatem



Zobacz też :


_________________
Katalog Stron - Dodaj stronę ZA DARMO
Darmowy Katalog Stron
Ceny akcji
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Pon Lut 22, 2021 09:53    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum idzikowzjazd Strona Główna -> Za górami za lasami... Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

idzikowzjazd  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group