Forum idzikowzjazd Strona Główna idzikowzjazd
zjazd w idzikowie
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sprawy Organizacyjne
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum idzikowzjazd Strona Główna -> Za górami za lasami...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bobersun



Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 109
Skąd: z kapusty.

PostWysłany: Pon Cze 01, 2009 21:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

200zl od osoby czy od pokoju Smile ? aby nierobic przelewow dwa razy ;D
_________________




Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Pon Cze 01, 2009 21:23    Temat postu:

Powrót do góry
MadArab



Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 72

PostWysłany: Pon Cze 01, 2009 22:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie dopytalem wsumie ale raczej od osoby, na razie i tak jeszcze ciotka mi nr konta nie wyslala.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
bobersun



Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 109
Skąd: z kapusty.

PostWysłany: Pon Cze 01, 2009 22:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

spoko Smile no to czekamy na reszte jak sie zapowiadaja i kto sie pisze na 100% ewentualnie kto sie niepisze ( bedzie wiedzial za X - konkretnych? Very Happy dni ) aby niebylo czekania z naszej stronyz pytaniem - tylko my jedziemy ? wtf?Very Happy

pozdro.
_________________




Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
bobersun



Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 109
Skąd: z kapusty.

PostWysłany: Wto Cze 02, 2009 21:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ja mam jeszcze jedno pytanko duzo rowerkow tam na miejscu jest ?Very Happy czy raczej tak aby moc sie wybrac w skladzie do sklpu i spowrotem ?Very Happy czy jak pojedzie te 7-8 osob to da rade abysmy wszyscy sie na wycieczke zabrali ?Very Happy

pozdro.
_________________




Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
MadArab



Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 72

PostWysłany: Wto Cze 02, 2009 22:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sa 2 rowery... : s
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
bobersun



Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 109
Skąd: z kapusty.

PostWysłany: Sro Cze 03, 2009 22:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czyli aby wyslac ekspedycje do sklepu w 'dole' ? Very Happy tam troszke wieksze zaopatrzenie bylo ^^ i wiekszy wybor alkocholi Razz bo ten kolo naszego 'osrodka' jest slabo zaopatrzony - przynajmniej byl Razz no poza alpagami ktore chyba nikogo juz nie skusza ?Very Happy
_________________




Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
MadArab



Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 72

PostWysłany: Czw Cze 04, 2009 09:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No mowie, ze sprawa wyglada tak. Prawdopodobnie codziennie bede jezdzil z moja ciocia do bystrzycy na zakupy, bedzie mozna sie z nami zabrac. Po drugie żeby dotrzec do sklepu na samym dole mysle, ze ciocia bedzie mogla nam pozyczyc jeepa.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Luna



Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 29

PostWysłany: Czw Cze 04, 2009 09:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Brrr... Nie dam się więcej nabrać na niewinny wygląd plastikowej butelki miejscowego 'specjału' (eh, ta zgubna ciekawość xD)
A co do sklepów to (zapewne teraz się skompromituję -.-) nie kojarzę abyśmy odwiedzali jakiś inny sklep poza tym nieopodal, do którego chadzaliśmy po żarcie i piwo...
_________________
- Why do you wear that stupid bunny suit?
- Why are you wearing that stupid man suit?


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
MadArab



Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 72

PostWysłany: Czw Cze 04, 2009 09:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jest jeszcze drugi na samym poczatku idzikowa. Raz wsumie tam chyba tylko bylismy. To byl taki dlugo triiirp. Jak tego luna nie mozesz pamietac? xd
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Luna



Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 29

PostWysłany: Czw Cze 04, 2009 09:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Było gorąco, długo szliśmy drogą i mijaliśmy ludzi wracających z hm, kościoła?
Jeśli tak to pamiętam ten dzień i wędrówkę ;] ale sklepu i tak ni cholery xD
_________________
- Why do you wear that stupid bunny suit?
- Why are you wearing that stupid man suit?


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
MadArab



Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 72

PostWysłany: Czw Cze 04, 2009 09:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A kociol pamietasz? Stoi na przeciwko sklepu. ; P
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Luna



Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 29

PostWysłany: Czw Cze 04, 2009 14:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

oO" też nie...
Mniejsza z tym, przypomnę sobie na miejscu ;p
_________________
- Why do you wear that stupid bunny suit?
- Why are you wearing that stupid man suit?


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
bobersun



Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 109
Skąd: z kapusty.

PostWysłany: Czw Cze 04, 2009 16:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

xD hmm jeep jeepem a kto ma prawko ?Very Happy bo ja i Luna sie jakos nie spieszylismy do tego Very Happy Mad Ty zrobiles?Very Happy aczkolwiek jezdzic sie potrafi xD ale watpie aby Twoja ciocia ryzykowala dawanie nam w takim wypadku samochodu Razz xD
lol
_________________




Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
MadArab



Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 72

PostWysłany: Czw Cze 04, 2009 16:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Omg, no ja nie mam, myslalem, ze ty masz bober... xd
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
bobersun



Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 109
Skąd: z kapusty.

PostWysłany: Czw Cze 04, 2009 17:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ne niechcialo mi sie konczyc xD godziny wyjezdzilem 5 zostawilem przed sam egzamin Razz ale teorii mi sie niechcialo zaliczac i jakos odpuscilem xD juz prawie 2 lata ciagne xD lol
_________________




Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Czw Cze 04, 2009 17:59    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum idzikowzjazd Strona Główna -> Za górami za lasami... Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

idzikowzjazd  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group