Forum idzikowzjazd Strona Główna idzikowzjazd
zjazd w idzikowie
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Klany - Assamici

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum idzikowzjazd Strona Główna -> RPG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bobersun



Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 109
Skąd: z kapusty.

PostWysłany: Nie Cze 28, 2009 21:51    Temat postu: Klany - Assamici Odpowiedz z cytatem

Kod:
Wampiry są nocnymi zabójcami i nie ma chyba lepszych w tej sztuce od Assamitow, morderców zarówno Kainitow, jak i ludzi. Często pełnią rolę archontów Egzekutorów, służą księciom jako płatni mordercy. Żaden klan nie roztacza takiej aury strachu jak Assamici. Skryci i zamknięci w sobie, podróżują po całym świecie, ścigając swe ofiary i przyjmując w zapłacie krew zleceniodawców. Choć Assamici, podobnie jak reszta Rodziny, spędzają wiele czasu na samotnych działaniach, znani są jako najlepsi płatni zabójcy. W zamian za rozwiązywanie problemów zarówno książąt, jak anarchistów oczekują zapłaty w krwi tych, dla których pracują. Nie przyjmują żadnych propozycji pomocy, ale gdy zaakceptują "kontrakt" są honorowi i wypełniają każde słowo umowy. Klan powstał ponad tysiąc lat temu na obrzeżach gór w Turcji. Zawsze ostro bronił swojej prywatności. Assamici są fundamentalistami dziwnej wiary, powstałej z wymieszania religii Środkowego Wschodu z legendami wampirów. Uważają ze jedyna droga do nieba jest zbliżenie się do Kaina, a dokonać tego można jedynie obniżając pokolenie. We wczesnym okresie często posługiwali się diabolicznymi praktykami - wciąż starali się zbliżyć do "Jedynego". Stali się najsprawniejszymi zabójcami wampirów. Legendy mówią, ze założyciel klanu własnoręcznie zabił dwóch Kainitów drugiego pokolenia. Na ich nieszczęście nie mogą dłużej posługiwać się diabolizmem. Pod koniec Średniowiecza (w okresie powstania Sabatu) Assamici z wielką łatwością znajdowali ofiary. Wielu starców poległo i Camarilla zarządziła Krwawe Łowy przeciw całemu klanowi. Po siedmiu latach główna twierdza i świątynia zabójców, Alamut, stała wobec zagrożenia odkrycia. Pierwszy raz w historii klan poprosił o pokój i wynegocjował jego warunki. Assamici zgodzili się, że nigdy więcej nie będą polować na wampira dla jego krwi i, w zamian za to, Krwawe Łowy odwołano. Tremerowie z Rady Siedmiu odprawili wielki rytuał nad wszystkimi Assamitami. W jego wyniku żaden z zabójców nie może pić krwi Kainity (patrz poniżej: Ułomności). Mimo tego, Assamici przejęli dzięki starożytnym rytuałom metody zastępujące diabolizm. Krew, którą dostają jako zapłatę, jest przechowywana i potem używana w tych obrzędach. Gdy klan zbiera się (spotkania maja miejsce co piec lat) w twierdzy Alamut, jego członkowie przygotowują z niej miksturę mogąca efektywnie obniżać poziom pokolenia. Wampiry, chcące tego dokonać, musza zebrać 200 Punktów Krwi nie-Assamitow z równego sobie, bądź niższego pokolenia. Zajmuje to najczęściej cale dekady. Każdy z nich oddaje swemu Rodzicowi jedna dziesiątą łupów. Członkowie klanu Assamitow są fanatycznie oddani, mimo ze nie są związani Więzami Krwi i nie podlegają Dominacji. Jeśli ktoś oszuka lub zaatakuje wampira należącego do tego klanu w innych okolicznościach niż próba zabójstwa, może oczekiwać, ze spadnie mu na głowę cały klan. Jeśli ofiara Assamity pokona swego niedoszłego zabójcę, nie są podejmowane żadne kroki odwetowe. Klan nie przyjmuje następnych zleceń na głowę takiej osoby, a nawet traktuje ja z honorem, jeśli ma okazje. Jeżeli kontrakt zostanie ustalony i zaakceptowany, zabójca nie przerwie wysiłków, by go wypełnić, chyba że udowodni naruszenie zaufania przez zleceniodawcę (który powiedział, że cel jest z dziewiątego pokolenia, a w rzeczywistości pochodzi z szóstego, czy zapomniał dodać, ze obiekt jest chroniony przez sforę wilkołaków).

Przydomek: Zabójcy

Wygląd: Ponieważ większość z nich pochodzi ze Środkowego Wschodu, wyglądają podobnie do ludzi tych ziem: ogorzała, ciemna cera, orle rysy i ciemne włosy. Podczas gdy inne wampiry są blade, skora Assamitow z upływem czasu ciemnieje, zmieniając odcień na mahoniowy.

Schronienie: : Starcy klanu mieszkają w Alamut, twierdzy umieszczonej wśród szczytów górskich, gdzieś w Azji Mniejszej. Nowicjusze znajdujący się poza klanowa świątynią wybierają sobie na schronienie najbardziej niedostępne i odosobnione miejsca.

Pochodzenie: Klan długo obserwuje wybranego człowieka, zanim pozwoli na jego inicjacje. Jeśli jest zgoda, człowiek służy przez siedem lat swemu przyszłemu rodzicowi. Jeśli służba wypadła rewelacyjnie, zostaje Przeistoczony, w przeciwnym razie zostaje zabity. Od tego czasu nazywa się fidais. Przez kolejne siedem lat poznaje sekrety klanu i tajniki zabijania. Wymaga się od niego fanatycznego posłuszeństwa.

Kreacja Bohatera: Niemal wszyscy Assamici pochodzą ze Środkowego Wschodu. W przeszłości na ogół byli żołnierzami, odkrywcami, detektywami lub kryminalistami. Ich Natura i Postawa są najczęściej podobne, choć prawie nigdy nie identyczne. Nie ma określonych najważniejszych Atrybutów. Umiejętności to często Zdolności pierwszego rzędu. Popularne Cechy Pochodzenia to: Mentor (rodzic) i Prestiż Klanowy (by dostawać najlepsze kontrakty).

Klanowe Dyscypliny: Akceleracja, Niewidoczność, Śmierć.

Ułomności: Assamici mają dwie, związane z krwią, ułomności. Pierwszą jest obowiązek oddawania ojcu jednej dziesiątej zdobytej krwi. Druga to niemożność spożywania krwi innych Kainitów, jeśli zostaną zmuszeni do jej wypicia, zadziała jak trucizna w organizmie ludzkim. Każdy Punkt Krwi wampirze wpuszczony do organizmu Assamity zadaje jedną, zwykłą ranę.

Organizacja: Przywódcy Assamitow trzymają pieczę nad Alamut ("Orlim gniazdem"), położonym z dala od wścibskich oczu. To oni zbierają zamówienia na zabójstwa od wampirów i potężnych ludzi, to oni wyznaczają wykonawców poszczególnych kontraktów. Mimo ze przydziały nie są obowiązkowe, sprzeciw oznacza wielkie straty Prestiżu. Po świecie krążą młodsze wampiry, które przyjmują zlecenia na innych warunkach niż przywódcy klanu.

Zdobywanie Prestiżu Klanowego: Najprostszy sposób to zabójstwa, istnieją jednak inne metody. Członkowie tego klanu handlują miedzy sobą krwią otrzymaną w zapłacie. Przykładem niech będzie Assamita dziewiątego pokolenia, który sprzedaje właśnie dwa Punkty Krwi X pokolenia młodszej o jedną generację siostrze, w zamian za jeden Punkt Krwi swojego pokolenia. Takie praktyki także pozwalają podnieść Prestiż.

Cytat: "Dla jakich celów mięlibyśmy kierować tą bezmyślną masą służących teraz, kiedy kroczymy po drodze prawdy? Nie ma nikogo, kto nie zadrżałby na najmniejszy znak naszej obecności - to smakuje lepiej niż najsłodsza krew."

_________________




Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Nie Cze 28, 2009 21:51    Temat postu:

Powrót do góry
Reklama



Dołączył: 22 Lut 2021
Posty: 1277

PostWysłany: Pon Lut 22, 2021 08:11    Temat postu: Zarabiaj Online Odpowiedz z cytatem



Zobacz też :


_________________
Katalog Stron - Dodaj stronę ZA DARMO
Darmowy Katalog Stron
Ceny akcji
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Pon Lut 22, 2021 08:11    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum idzikowzjazd Strona Główna -> RPG Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

idzikowzjazd  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group